Earbuds

1. Først må du forsikre deg om at både ladeetuiet og dine Earbuds er ladet opp. Dette gjør du ved å bruke den medfølgende ladekabelen og koble den til en godkjent lader.

2. Deretter tar du dine Earbuds ut av ladeetuiet og setter dem i ørene. Du vil høre en stemme som forteller at dine Earbuds er slått på, noe som skjer automatisk.

3. Gå deretter inn i Bluetooth-innstillingene og finn produktet 'Soundliving Earbuds'. Etter dette vil du igjen høre en stemme som forteller at produktet er paret. Det kan hende at bare den ene siden er slått på, og for å løse dette må du holde en finger på den andre Earbud i 3 sekunder.

Da vil du høre en pipelyd, og den andre Earbud vil automatisk koble til.

4. Har du fortsatt problemer? Da kan du prøve på nytt ved å sette dem tilbake i ladeetuiet og slette paringen i Bluetooth-innstillingene dine.

1. Start med å sette den medfølgende ladekabelen i en original lader og koble den til ladeetuiet.

2. Deretter må du forsikre deg om at dine Earbuds er helt nede i ladeetuiet. Hvis du har påført de ekstra øreproppene, anbefales det å fjerne dem før lading.

3. Sørg for at du bruker en godkjent og velfungerende lader. Hvis ikke, prøv å bytte denne ut.

4. Sjekk ladeetuiet for skitt og smuss som kan ligge i bunnen av etuiet og hindre at Earbuds lades korrekt.

Vi anbefaler at du med jevne mellomrom sletter tilkoblingen, glemmer enheten, og kobler til på nytt med smarttelefonen. Husk å slette gamle Bluetooth-enheter. Sjekk lydinnstillingene på telefonen og i den aktuelle lyd-/streamingtjenesten.

Når etuiet åpnes og Earbuds settes i, vil en rød diode indikere at Earbuds lader. Når de er fulladet, slukkes denne dioden. På selve etuiet vil batteriindikatorene lyse. Når alle 4 dioder lyser konstant, er ladingen ferdig.

Ta begge Earbuds ut av etuiet. Hold touch-knappen inne, og de vil tilbakestilles og pares på nytt.

Earbuds og etui må være fulladet. Når Earbuds tas i bruk, vil de vanligvis holde strøm et par timer om gangen. Deretter skal de tilbake i etuiet, hvor de kan lades opp flere ganger. Batterilevetiden avhenger også av volum, samtaler, bruk av touch og værforhold. Kulde reduserer batterikapasiteten med 30 %.

Opplever du forstyrrelser eller dårlig forbindelse/kvalitet ved anrop, bør du forsikre deg om at begge parter har god satellittforbindelse. Unngå å snakke i telefon i rom med mange andre som også snakker i telefon, da dette kan forringe signalet og samtalekvaliteten. Merk: Earbuds er utstyrt med én mikrofon, og de er derfor ikke anbefalt for kontorbruk eller lengre samtaler.

Soul

Sørg for at du bruker en godkjent og velfungerende lader. Hvis ikke, bytt den ut. Pass på at det ikke sitter smuss i ladeinngangen. Dette kan føre til at hodetelefonene ikke lades riktig.

Vi anbefaler at du med jevne mellomrom sletter tilkoblingen, glemmer enheten, og kobler til på nytt med smarttelefonen. Husk å slette gamle Bluetooth-enheter. Sjekk lydinnstillingene på telefonen og i den aktuelle lyd-/streamingtjenesten.

Hvis du har koblet dine Soul til andre enheter tidligere, kan de ha koblet seg til disse når dine Soul slås på. Hvis du derfor ikke kan koble til den nye enheten, må du sørge for at de andre tidligere tilkoblede enhetene ikke er i nærheten, eller at Bluetooth ikke er slått på. Prøv deretter å koble til din nye enhet.

Er det permanent eller sporadisk. Opleves det på bestemte tidspunkter eller situationer, så kan årsagen være andre forstyrrende signaler fra bluetooth enheder i nærheden. Eksempelvis kan en bluetooth mus forstyrre signalet, hvis det anvendes samtidig.

Dine Soul må være fulladet. Batterilevetiden avhenger av volum, samtaler, bruk av touch og værforhold. Kulde reduserer batterikapasiteten med 30 %.

Opplever du forstyrrelser eller dårlig forbindelse/kvalitet ved anrop, bør du forsikre deg om at begge parter har god satellittforbindelse. Unngå å snakke i telefon i rom med mange andre som også snakker i telefon, da dette kan forringe signalet og samtalekvaliteten. Merk: Soul er utstyrt med én mikrofon og er derfor ikke anbefalt for kontorbruk eller lengre samtaler.

Wave

Sørg for at du bruker en godkjent og velfungerende lader. Hvis ikke, bytt den ut. Pass på at det ikke sitter smuss i ladeinngangen. Dette kan føre til at hodetelefonene ikke lades riktig.

Vi anbefaler at du med jevne mellomrom sletter tilkoblingen, glemmer enheten, og kobler til på nytt med smarttelefonen. Husk å slette gamle Bluetooth-enheter. Sjekk lydinnstillingene på telefonen og i den aktuelle lyd-/streamingtjenesten.

Wave-hodetelefonene har multipunkt-tilkobling og kan dermed være tilkoblet 2 enheter samtidig. Vær derfor oppmerksom på hvilken enhet du ønsker å bruke til lydutgang.

Er det permanent eller sporadisk? Oppleves det på bestemte tidspunkter eller i bestemte situasjoner, kan årsaken være andre forstyrrende signaler fra Bluetooth-enheter i nærheten. For eksempel kan en Bluetooth-mus forstyrre signalet hvis den brukes samtidig.

Dine Wave må være fulladet. Batterilevetiden avhenger av volum, samtaler, bruk av touch og værforhold. Kulde reduserer batterikapasiteten med 30 %.

Opplever du forstyrrelser eller dårlig forbindelse/kvalitet ved anrop, bør du sørge for at begge parter har god satellittforbindelse. Unngå å snakke i telefon i rom med mange andre som også snakker i telefon, da dette kan forringe signalet og samtalekvaliteten. Merk: Earbuds er utstyrt med én mikrofon og er derfor ikke anbefalt for kontorbruk eller lengre samtaler.